Glee.

Sitter och nördar glee. Enda sen Bianca sa till mig att man kunde kolla på alla avsnitten på sidereel.com så har jag absolut nördat. Jag missade första avsnittet. Även då jag hade skrivit in det i man kalender så glömde jag det. Men jag såg resten av dem. Alla. Nej, alla tills dem sa "Nu kommer glee sluta sändas och så börjar vi igen senare i vår." Jaja, bra bra. Problemet var bara att dem inte påminde om det så jag hade ingen aning om när det började igen. Nu har jag iaf snart sett alla avsnitt av säsong 1. Hoppas de forsätter sända glee i höst.

Bilden är tagen från Google

Kommentarer

Berätta något för mig här:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Om du vill kan du skriva din mail-adress här: (Men det är bara jag som kan se den!)

Din blogg heter:

Så vad är det du vill berätta?

Trackback
RSS 2.0