Och det som är kul är inte kul och det som är tråkigt är kul.

Jag älskar att gå till tandläkaren och hatar att shoppa. Gjorde båda idag.

1. Tandläkaren är kul får att du får man veta att man har fina och bra tänder plus att dem gör dem bättre!

2. Shoppa SUGER! Man stressar runt och letar efter det man letar efter utan att hitta det. Benen värker. Magen värker. Fötterna värker. Och blåsorna på foten värker. Det enda man gläds av är när man kommer hem och kollar på de 'fynd' man har gjort. Om man har gjort några.

Kommentarer
Postat av: emma

jaaaaaa jag håller med dig. älskar tandläkaren och tycker inte om att shoppa. däremot är det mysigt att ströva omkring ensam i stan och fotografera och fika och sånt. fast inte shoppa.

2010-06-08 @ 23:15:34
URL: http://emmaochenblogg.blogg.se/

Berätta något för mig här:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Om du vill kan du skriva din mail-adress här: (Men det är bara jag som kan se den!)

Din blogg heter:

Så vad är det du vill berätta?

Trackback
RSS 2.0