Ännu mer tjat om Husarö.

Jag vet inte hur jag ska förklara. Det känns så tomt. Ingenting är som förut. Varför lämnade jag paradiset? Jo juste, jag hade inget val. Jag blev förd bort från det. 
Jag är inte rädd för att jag aldrig ska träffa mina kompisar igen, det kommer jag göra. Det har jag gjort. Jag är rädd för att jag vet att jag inte kommer komma tillbaka, det skrämmer mig. Att veta att stället där jag var lycklig, är borta och kommer aldrig igen. Jag vill inte vara hemma. Jo förresten, jag vill vara hemma, hemma där jag verkligen hör hemma, för det är inte här. Verkligen inte. Jag vill hem, hem till Husarö.


Bilden är inte tagen av mig utan min kompis.

Kommentarer
Postat av: emma

jo, vi kommer tillbaka. nästa år kan vi åka dit och vara med på andras konfirmation. det jag är så himla ledsen för är att vi aldrig kommer uppleva husarö 2010-2:a igen, att den bästa tid i våra liv har tagit slut...

2010-09-03 @ 20:45:59
URL: http://somettregn.blogg.se/

Berätta något för mig här:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Om du vill kan du skriva din mail-adress här: (Men det är bara jag som kan se den!)

Din blogg heter:

Så vad är det du vill berätta?

Trackback
RSS 2.0