Att ni fortfarande kommer hit.

Hejsan Hejsan och förlåt. Förlåt för jag inte skrivit. Förlåt för att jag övergav er. Men jag orkar inte blogga mer, speciellt inte på den här jävla emobloggen. Trackar mig själv lite, självklart. Jag vet inte, 2011 har varit pissjobbigt för mig och därför känns det ännu jävligare att trycka ner mig själv i ännu mer depp genom att ens ha bloggen. Men pga av mycket tankar och tristess så SKA jag fortsätta blogga, tyvär inte på denna himmelska (djävulska..?) blogg. Jag ska starta på nytt. Som ni kanske (?) märkt har jag inte heller bloggat något på min andra blogg...det är för att jag inte orkat det heller. MEN! Det ska jag börja med nu, men inte förrän jag skaffat en ny header med min nya frilla!

Så det får ni vänta och sukta efter, om det inte är så att ni redan känner mig och sett min frilla...

Kan ju berätta lite om veckan. Har varit trist, förutom att jag och mina kompisar var på Skansen i tisdags, vi kom till 10 i 10 innan det öppna, fuskade oss in med några som var först i kön, och fick riktigt bra platser. Jag tog foto med Månsan, pratade med Per Andersson och vinkade och skrek glatt till Veronica Maggio (fick tyvärr inte träffa henne efter eftersom hon var tvungen att dra, gjorde mig sad... :( ) 

Annars så...ja inte så mycket mer.
Vi kanske hörs snart!


Kommentarer

Berätta något för mig här:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Om du vill kan du skriva din mail-adress här: (Men det är bara jag som kan se den!)

Din blogg heter:

Så vad är det du vill berätta?

Trackback
RSS 2.0