Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

Oskar är bra. Daniel är bra. Men Snook är bäst.

Du vet säker vem Oskar Linnros är, eller vem Daniel Adams Ray är. Men visste du att de har sjungit tillsammans? Förmodligen. Visste du om vilka Snook var innan de splittrades?

Min musikvärld vore perfekt om Kihlen och Big Danne kom tillbaka till Snook. De är grymma ensamma, men jag saknar Snook- jag som aldrig lyssnar på rap har äntligen lärt mig att älska det(eller...älska Snooks rap, rap som faktiskt har mening). Det var nog från Snook jag lärde mig att älska svenskt. Svenska låtar, artister, filmer, skådespelare. Jag vet att jag alltid tyckt att Oskar och Daniel låter (på deras röster) så svenska, och att det är så "riktiga svenskar" låter. Haha, och Danne som inte är född i Sverige. 
En av mina drömmar är att träffa Daniel och Oskar tillsammans med nån kompis. Det vore grymt!

Men på något larvigt sett känns det redan som jag träffat dem hur många gånger som helst.



Bilderna är från Google, men jag har redigerat dem

Kommentarer

Berätta något för mig här:

Vad heter du?
Glöm inte bort mig!

Om du vill kan du skriva din mail-adress här: (Men det är bara jag som kan se den!)

Din blogg heter:

Så vad är det du vill berätta?

Trackback
RSS 2.0